Пошуковий запит: (<.>A=Єрмолаєва Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
1. |
Єрмолаєва Г. А. Веб-квест як інтерактивна форма самостійної роботи студентів у процесі підготовки майбутніх документознавців [Електронний ресурс] / Г. А. Єрмолаєва // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2017. - № 2. - С. 28-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bdi_2017_2_6
|
2. |
Єрмолаєва Г. А. Самостійна робота студентів як складова професійної підготовки майбутнього фахівця-документознавця [Електронний ресурс] / Г. А. Єрмолаєва // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 2. - С. 4-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_2_3 Розглянуто проблему організації самостійної роботи студентів майбутніх документознавців як важливої складової їх майбутньої практичної та професійної діяльності. Визначено ефективні методи її організації з урахуванням вимог та умов сучасного суспільства. Розкрито методи ефективної організації самостійної роботи студентів як цілісної системи освітнього середовища у фаховій підготовці майбутнього фахівця в документно-інформаційній сфері.
|
3. |
Єрмолаєва Г. А. Підготовка бібліотечно-інформаційних фахівців в Україні: сучасні виклики часу [Електронний ресурс] / Г. А. Єрмолаєва // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 3. - С. 62-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_3_12 Висвітлено аспекти вдосконалення сучасної вищої бібліотечної освіти, які розроблені провідними науковцями бібліотечної галузі України. Окреслено основні кроки щодо рзв'язання проблемних питань.
|
4. |
Єрмолаєва Г. А. Управлінська складова підготовки сучасного бібліотечного фахівця [Електронний ресурс] / Г. А. Єрмолаєва // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 4. - С. 207-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_4_39 Розглянуто особливості змістовного компонента управлінської підготовки менеджерів бібліотечно-інформаційної сфери, у зв'язку зі змінами пріоритетів діяльності і трансформацією функцій сучасних бібліотек. Зроблено висновок, що професійна підготовка майбутнього спеціаліста до управлінської діяльності є багатоаспектним процесом професійного становлення фахівця, який характеризується поступовим розвитком і удосконаленням управлінських здатностей, набуттям відповідних управлінських характеристик, оволодінням необхідними знаннями і навичками бібліотечного менеджменту.
|
5. |
Єрмолаєва Г. А. Кадрово-управлінський склад українських бібліотек в сучасному вимірі [Електронний ресурс] / Г. А. Єрмолаєва // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2017. - № 4. - С. 51-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bdi_2017_4_8
|
6. |
Єрмолаєва Г. А. Керівник бібліотеки: сучасні вектори діяльності [Електронний ресурс] / Г. А. Єрмолаєва // Вісник Харківської державної академії культури. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - Вип. 52. - С. 92-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/haksk_2018_52_9
|
7. |
Єрмолаєва Г. А. Використання кейс-методу в навчанні майбутніх фахівців з інформаційної діяльності [Електронний ресурс] / Г. А. Єрмолаєва // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 1. - С. 179-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_1_32 Висвітлено проблему пошуку нових ефективних методик фахової підготовки майбутніх фахівців з інформаційної діяльності в інтеграції з традиційними формами навчанням, що є багатоаспектним процесом професійного становлення фахівця. Розглянуто кейс-метод як специфічний метод навчання, що спрямований на формування різного виду вмінь та розвиток навичок, необхідних для сучасних висококваліфікованих спеціалістів. Акцентовано на перевагах і недоліках використання кейс-методу на сучасному етапі.
|
8. |
Єрмолаєва Г. А. Інформаційне забезпечення управлінської діяльності органів державної влади Службою інформаційно-аналітичного забезпечення (СІАЗ) Національної бібліотеки України імені В.І. Вернадського НАН України [Електронний ресурс] / Г. А. Єрмолаєва, В. О. Мельниченко // Молодий вчений. - 2018. - № 11(2). - С. 589-592. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_11(2)__20
|
9. |
Єрмолаєва Г. А. Західний досвід надання публічних послуг у системах державного управління [Електронний ресурс] / Г. А. Єрмолаєва, А. М. Євтушенко // Молодий вчений. - 2018. - № 11(2). - С. 979-982. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_11(2)__112
|
10. |
Єрмолаєва Г. А. Підвищення кваліфікації державних службовців в умовах євроінтеграції України [Електронний ресурс] / Г. А. Єрмолаєва, Н. Г. Ласна // Молодий вчений. - 2018. - № 11(2). - С. 983-986. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_11(2)__113
|
11. |
Єрмолаєва Г. А. Організація самостійної роботи студентів документознавців (на прикладі вивчення дисципліни "Спеціальні системи документації") [Електронний ресурс] / Г. А. Єрмолаєва // Молодий вчений. - 2017. - № 4.2. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_4
|
12. |
Єрмолаєва Г. А. Організація самостійної роботи студентів-документознавців (на прикладі вивчення дисципліни "інформаційний моніторинг") [Електронний ресурс] / Г. А. Єрмолаєва // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2019. - № 2. - С. 104-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2019_2_20 Висвітлено особливості організації самостійної роботи студентів документознавців у процесі опанування знань і вмінь з дисципліни "Інформаційний моніторинг". Визначено, що самостійна робота зумовлює активізацію навчально-пізнавальної діяльності; формує навички самостійного планування та організації власного навчального процесу, що забезпечує перехід до неперервної освіти (самоосвіти) після завершення навчання в закладі вищої освіти набувати практичних навичок для формування готовності майбутніх фахівців до професійної діяльності.Висвітлено особливості організації самостійної роботи студентів документознавців у процесі опанування знань і вмінь з дисципліни "Інформаційний моніторинг". Визначено, що самостійна робота зумовлює активізацію навчально-пізнавальної діяльності; формує навички самостійного планування та організації власного навчального процесу, що забезпечує перехід до неперервної освіти (самоосвіти) після завершення навчання в закладі вищої освіти набувати практичних навичок для формування готовності майбутніх фахівців до професійної діяльності.
|
13. |
Єрмолаєва Г. А. Інтерактивні технології в навчанні майбутніх фахівців з інформаційної діяльності [Електронний ресурс] / Г. А. Єрмолаєва // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2021. - № 1. - С. 102-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2021_1_17 Мета дослідження - проаналізувати ефективні методики фахової підготовки майбутніх фахівців у сфері інформаційної діяльності в інтеграції з традиційними формами навчання, що є багатоаспектним процесом професійного становлення фахівця. Відповідно до мети, процес дослідження полягає в застосуванні теоретичних методів (документальний аналіз, аналітико-синтетична переробка інформації, порівняння), що надає змогу виявити й узагальнити особливості використання інтерактивних технологій у навчальному процесі майбутніх фахівців з інформаційної діяльності, зміни змісту професійної освіти, удосконалення навчального процесу, в якому збільшуються частка й важливість самостійної роботи студентів. Важливою складовою якісної підготовки майбутніх фахівців з інформаційної діяльності є впровадження в навчальний процес інноваційних технологій, важливе місце серед яких належить інтерактивним. Доведено, що інтерактивні технології навчання змінюють схему комунікації в навчальному процесі: важливим стає міжособистісний взаємний мовленнєвий контакт між мовцями. Новизна одержаних результатів зумовлена тим, що, незважаючи на активний інтерес наукової спільноти до сутності інтерактивних технології у вищій освіті, досі немає серйозних узагальнювальних праць, присвячених розгляду інтерактивних форм навчання майбутніх фахівців з інформаційної діяльності, які впливатимуть на процес їх підготовки до майбутньої практичної діяльності. Результати дослідження можуть бути використані під час розроблення навчальних матеріалів з дисциплін ("Вступ до фаху", "Інформаційно-аналітична діяльність", "Візуальна аналітика", "Інформаційний моніторинг", "Інформаційне забезпечення управління"), спецкурсів у закладах вищої освіти для студентів фахової підготовки у сфері інформаційної діяльності.
|
14. |
Єрмолаєва Г. А. Мультимедійні засоби в профорієнтаційній роботі з майбутніми абітурієнтами сфери інформаційної діяльності [Електронний ресурс] / Г. А. Єрмолаєва // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2021. - № 2. - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2021_2_23 Мета дослідження - висвітлити мультимедійні технології як один з ефективних засобів здійснення профорієнтаційної роботи з майбутніми абітурієнтами сфери інформаційної діяльності в закладах вищої освіти. У ході дослідження використано такі методи: описовий (для зазначення теоретичних засад роботи); аналізу й синтезу, структурний (для узагальнення та систематизації одержаних даних). Встановлено, що використання мультимедійних технологій у профорієнтаційній роботі надась змогу значно розширити охоплення цільової аудиторії, застосувати маркетингові Інтернет-стратегії просування пропозиції та адаптувати форми й зміст профорієнтаційних матеріалів до її характеристик. Окреслено прийнятні напрями, форми, методи проведення профорієнтаційної роботи з використанням технологій на кафедрі інформаційної, бібліотечної та архівної справи Відокремленого підрозділу "Миколаївська філія Київського національного університету культури і мистецтв". Можливості сучасних технологій становлять основу ефективної стратегії розвитку сучасних освітніх систем загалом, збагачують та розширюють інформацію про майбутню спеціальність, суттєво поглиблюють кругозір майбутніх абітурієнтів, які цілеспрямовано обиратимуть інформаційну діяльність. Новизна одержаних результатів зумовлена тим, що, незважаючи на активний інтерес наукової спільноти до використання мультимедійних технології як одного з ефективних засобів здійснення профорієнтаційної роботи з майбутніми абітурієнтами сфери інформаційної діяльності в закладах вищої освіти, досі немає серйозних узагальнювальних праць, присвячених розгляду цього питання. Результати дослідження можуть бути використані під час упровадження мультимедійних засобів у профорієнтаційну діяльність у закладах вищої освіти.
|
15. |
Єрмолаєва Г. А. Особливості самостійної роботи студентів як складової професійної підготовки майбутнього фахівця документно-інформаційних комунікацій в умовах карантинних обмежень [Електронний ресурс] / Г. А. Єрмолаєва // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2021. - № 4. - С. 123-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2021_4_19 Мета дослідження - висвітлити особливості методики організації самостійної роботи студентів в умовах карантинних обмежень під час світової пандемії. У ході дослідження використано такі методи: описовий (для зазначення теоретичних засад роботи); аналізу й синтезу, структурний (для узагальнення та систематизації одержаних даних). Встановлено, що самостійна робота студентів в умовах карантинних обмежень під час всесвітньої пандемії активізувалася, вона набула низки особливостей у зв'язку з тим, що навчання у виші стало змішаним, що надало змогу поєднувати заняття з онлайн-діяльністю через дистанційне навчання. Окреслено методику організації самостійної роботи студентів спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівної справи" у порівнянгі з традиційним навчанням. Новизна одержаних результатів зумовлена тим, що, незважаючи на активний інтерес наукової спільноти до організації самостійної роботи студентів у виші, використовували методичні рекомендації щодо її організації, які були розроблені викладачами в умовах традиційного навчання, на сьогодні потрібно врахувати сучасні виклики, зокрема щодо співпраці викладачів зі студентами за допомогою онлайн-ресурсів, які забезпечують цілеспрямований "перехід" самостійної роботи в самоосвіту, самовиховання як основи становлення професійної майстерності фахівця з спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівної справи". Результати дослідження можуть бути використані під час удосконалення навчально-методичного забезпечення з фахових дисциплін та підготовки методичих рекомендацій до організації самостійної роботи з дисциплін.
|
16. |
Єрмолаєва Г. А. Підготовка фахівців документно-інформаційних комунікацій в умовах воєнного стану: Виклики часу [Електронний ресурс] / Г. А. Єрмолаєва // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2022. - № 4. - С. 102-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2022_4_17
|